Marvin Kirchhofer to reprezentant kolejnego pokolenia kierowców wyścigów z Niemiec, którzy w przyszłości przejmą rolę Sebastiana Vettela w Formule 1. Dlaczego jesteśmy tego aż tacy pewni? W przypadku Marvina wyniki mówią same za siebie. 22-latek póki co nie zaliczył jeszcze w swojej karierze sezonu bez zwycięstwa, a nawet bez podium w klasyfikacji generalnej. Po niesamowitych występach w swojej ojczyźnie przeniósł się do GP3 gdzie dwukrotnie został II wicemistrzem serii. W tym sezonie przechodzi do GP2 i nie zamierza zwalniać tempa...
Marvin Kirchhofer
Narodowość: Niemiec
Data urodzenia: 19 marca 1994
Kariera:
2012: ADAC Formuła Masters (9 zwycięstw, mistrz)
2013: Niemiecka Formuła 3 (13 zwycięstw, mistrz)
2014: GP3 series (1 zwycięstwo, II wicemistrz)
2015: GP3 series (5 zwycięstw, II wicemistrz)
2016: GP2 series
Click here for English version
Marvin Kirchhofer to reprezentant kolejnego pokolenia kierowców wyścigów z Niemiec, którzy w przyszłości przejmą rolę Sebastiana Vettela w Formule 1. Dlaczego jesteśmy tego aż tacy pewni? W przypadku Marvina wyniki mówią same za siebie. 22-latek póki co nie zaliczył jeszcze w swojej karierze sezonu bez zwycięstwa, a nawet bez podium w klasyfikacji generalnej. Po niesamowitych występach w swojej ojczyźnie przeniósł się do GP3 gdzie dwukrotnie został II wicemistrzem serii. W tym sezonie przechodzi do GP2 i nie zamierza zwalniać tempa...
Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?
Marvin: Szczerze mówiąc to nie ma to dla mnie znaczenia ponieważ lubię przyjeżdżać na przykład na Monzę, która jest typowym klasycznym torem, starym i szybkim, ale równie dobrze lubię też tory uliczne.
Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?
Marvin: To zależy, ale naprawdę lubię jeździć w deszczu, chociaż lubię też czuć maksimum przyczepności. Jeśli miałbym wybierać to wybrałbym mokrą nawierzchnię.
Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?
Matheo: To zależy czy mówimy o kwalifikacjach czy o wyścigu. Powiedziałbym, że zazwyczaj wolę walczyć z tyłem, dlatego nadsterowność.
Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?
Marvin: Jako że nigdy nie jeździłem samochodem z DRSem, to nie mogę się wypowiedzieć. Z tego co widzę w F1 to wyścigi z DRSem są zbyt łatwe i myślę, że bez tego również byłyby dobre.
Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?
Marvin: Normalne.
Pytanie 6: Proste czy zakręty?
Marvin: Powiedzmy, że mieszanka. Szybkie zakręty.
Pytanie 7: Monza czy Spa?
Marvin: Lubię te oba tory, ale jeśli miałbym wybierać to wybrałbym Monzę.
Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?
Marvin: Miękkie.
Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?
Marvin: Wyścig.
Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?
Marvin: Ferrari.
Pytanie 11: Senna czy Prost?
Marvin: Senna.
Pytanie 12: Lewis czy Nico?
Marvin: Lewis.
Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?
Marvin: Powiedziałbym, że wieczór ze znajomymi. Tak, wiem, starzeję się...
Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?
Marvin: Modna.
Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?
Marvin: Letnie wakacje!
Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!