Pogawędka z... Marvinem Kirchhoferem

Ten wywiad był możliwy dzięki wsparciu naszych czytelników. Jeśli chcesz czytać więcej ekskluzywnych wywiadów 1-na-1, postaw nam kawę!

Marvin Kirchhofer to reprezentant kolejnego pokolenia kierowców wyścigów z Niemiec, którzy w przyszłości przejmą rolę Sebastiana Vettela w Formule 1. Dlaczego jesteśmy tego aż tacy pewni? W przypadku Marvina wyniki mówią same za siebie. 22-latek póki co nie zaliczył jeszcze w swojej karierze sezonu bez zwycięstwa, a nawet bez podium w klasyfikacji generalnej. Po niesamowitych występach w swojej ojczyźnie przeniósł się do GP3 gdzie dwukrotnie został II wicemistrzem serii. W tym sezonie przechodzi do GP2 i nie zamierza zwalniać tempa...

Marvin Kirchhofer

Narodowość: Niemiec
Data urodzenia: 19 marca 1994

Kariera:
2012: ADAC Formuła Masters (9 zwycięstw, mistrz)
2013: Niemiecka Formuła 3 (13 zwycięstw, mistrz)
2014: GP3 series (1 zwycięstwo, II wicemistrz)
2015: GP3 series (5 zwycięstw, II wicemistrz)
2016: GP2 series

Click here for English version






Marvin Kirchhofer to reprezentant kolejnego pokolenia kierowców wyścigów z Niemiec, którzy w przyszłości przejmą rolę Sebastiana Vettela w Formule 1. Dlaczego jesteśmy tego aż tacy pewni? W przypadku Marvina wyniki mówią same za siebie. 22-latek póki co nie zaliczył jeszcze w swojej karierze sezonu bez zwycięstwa, a nawet bez podium w klasyfikacji generalnej. Po niesamowitych występach w swojej ojczyźnie przeniósł się do GP3 gdzie dwukrotnie został II wicemistrzem serii. W tym sezonie przechodzi do GP2 i nie zamierza zwalniać tempa...

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Marvin: Szczerze mówiąc to nie ma to dla mnie znaczenia ponieważ lubię przyjeżdżać na przykład na Monzę, która jest typowym klasycznym torem, starym i szybkim, ale równie dobrze lubię też tory uliczne.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Marvin: To zależy, ale naprawdę lubię jeździć w deszczu, chociaż lubię też czuć maksimum przyczepności. Jeśli miałbym wybierać to wybrałbym mokrą nawierzchnię.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Matheo: To zależy czy mówimy o kwalifikacjach czy o wyścigu. Powiedziałbym, że zazwyczaj wolę walczyć z tyłem, dlatego nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Marvin: Jako że nigdy nie jeździłem samochodem z DRSem, to nie mogę się wypowiedzieć. Z tego co widzę w F1 to wyścigi z DRSem są zbyt łatwe i myślę, że bez tego również byłyby dobre.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Marvin: Normalne.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Marvin: Powiedzmy, że mieszanka. Szybkie zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Marvin: Lubię te oba tory, ale jeśli miałbym wybierać to wybrałbym Monzę.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Marvin: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Marvin: Wyścig.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Marvin: Ferrari.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Marvin: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Marvin: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Marvin: Powiedziałbym, że wieczór ze znajomymi. Tak, wiem, starzeję się...

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Marvin: Modna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Marvin: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze