Pochodzący z Azji kierowcy kojarzą się nam głównie z kraksami i ogromnym wsparciem sponsorów, którzy "wykupują" im miejsce w Formule 1. Jedynym zawodnikiem, który zdecydowanie złamał ten stereotyp był Kamui Kobayashi, jednak problemy finansowe przedwcześnie zakończyły jego karierę w topowej kategorii wyścigowej. W tym sezonie na horyzoncie pojawił nam się drugi samuraj, który faktycznie może pochwalić się raczej osiągnięciami, aniżeli pieniędzmi, chociaż wydaje się, że i tego mu nie brakuje. Nobuharu Matsushita, urzędujący mistrz japońskiej Formuły 3 ściga się obecnie w serii GP2 i w swoim debiutanckim sezonie zdołał odnieść już pierwsze zwycięstwo. Reprezentuje tam barwy utytułowanego zespołu ART Grand Prix, a jego partnerem jest Stoffel Vandoorne, na którego w GP2 nie na póki co mocnych. Oprócz tego murem stoi za nim manager, były kierowca i właściciel zespołu F1, a ostatnio nawet szef ekipy z Formuły E - Aguri Suzuki i cała Honda, której partnerstwo z McLarenem może przychylić mu niebo wymarzonej Formuły 1. Spójrzcie, co Nobuharu preferuje w swojej karierze!
Nobuharu Matsushita
Data urodzenia: 13 października 1993
Narodowość: Japończyk
Kariera:
2011: Formula Pilota China (1 zwycięstwo)
2012: Japońska Formuła Challenge (mistrz)
2013: Japońska Formuła 3 (5 podiów)
2014: Japońska Formuła 3 (mistrz)
2015: GP2 Series
For English version click here
Pochodzący z Azji kierowcy kojarzą się nam głównie z kraksami i ogromnym wsparciem sponsorów, którzy "wykupują" im miejsce w Formule 1. Jedynym zawodnikiem, który zdecydowanie złamał ten stereotyp był Kamui Kobayashi, jednak problemy finansowe przedwcześnie zakończyły jego karierę w topowej kategorii wyścigowej. W tym sezonie na horyzoncie pojawił nam się drugi samuraj, który faktycznie może pochwalić się raczej osiągnięciami, aniżeli pieniędzmi, chociaż wydaje się, że i tego mu nie brakuje. Nobuharu Matsushita, urzędujący mistrz japońskiej Formuły 3 ściga się obecnie w serii GP2 i w swoim debiutanckim sezonie zdołał odnieść już pierwsze zwycięstwo. Reprezentuje tam barwy utytułowanego zespołu ART Grand Prix, a jego partnerem jest Stoffel Vandoorne, na którego w GP2 nie na póki co mocnych. Oprócz tego murem stoi za nim manager, były kierowca i właściciel zespołu F1, a ostatnio nawet szef ekipy z Formuły E - Aguri Suzuki i cała Honda, której partnerstwo z McLarenem może przychylić mu niebo wymarzonej Formuły 1. Spójrzcie, co Nobuharu preferuje w swojej karierze!
Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?
Nobuharu: Klasyczne.
Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?
Nobuharu: Sucha.
Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?
Nobuharu: Nadsterowność.
Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?
Nobuharu: Z DRSem.
Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?
Nobuharu: Hybrydowe.
Pytanie 6: Proste czy zakręty?
Nobuharu: Zakręty.
Pytanie 7: Monza czy Spa?
Nobuharu: Spa.
Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?
Nobuharu: Miękkie.
Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?
Nobuharu: Kwalifikacje.
Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?
Nobuharu: Muszę powiedzieć McLaren! To jest akurat oczywiste!
Pytanie 11: Senna czy Prost?
Nobuharu: Senna.
Pytanie 12: Lewis czy Nico?
Nobuharu: Lewis.
Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?
Nobuharu: Wieczór ze znajomymi.
Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?
Nobuharu: Klasyczna.
Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?
Nobuharu: Zimowe.
Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!