Pogawędka z... Adrianem Camposem

Ten wywiad był możliwy dzięki wsparciu naszych czytelników. Jeśli chcesz czytać więcej ekskluzywnych wywiadów 1-na-1, postaw nam kawę!

W naszych poprzednich publikacjach zwykliśmy nazywać Adriana Camposa aniołem wyścigowego biznesu. Hiszpan po tym jak, zakończył własną karierę wyścigową w trakcie której ścigał się m.in. w Formule 1 założył własny zespół wyścigowy, który funkcjonuje już blisko przez dwie dekady. Kierowców ścigających się samochodami lub samochodami opatrzonymi logiem "Campos Racing" możemy oglądać obecnie w GP2, GP3, Formule 3, WTCC, TCR czy pośrednio w Formule E. We wszystkich tych seriach Adrian widywał swoich podopiecznych na najwyższym stopniu podium, co utwierdza nas w przekonaniu, że faktycznie zna się na rzeczy.

Adrian Campos

Narodowość: Hiszpan
Data urodzenia: 17 czerwca 1960

Kariera:
1980: Hiszpańskie Mistrzostwa Samochodów Zdalnie Sterowanych (mistrz)
1983: Formuła 3
1984: Formuła 3
1985: Niemiecka Formuła 3 (II wicemistrz)
1986: Formuła 3000
1987: Formuła 1
1988: Formuła 1
Od 1998: Założyciel i Dyrektor zarządzający Campos Racing






Click here for English version

W naszych poprzednich publikacjach zwykliśmy nazywać Adriana Camposa aniołem wyścigowego biznesu. Hiszpan po tym jak, zakończył własną karierę wyścigową w trakcie której ścigał się m.in. w Formule 1 założył własny zespół wyścigowy, który funkcjonuje już blisko przez dwie dekady. Kierowców ścigających się samochodami lub samochodami opatrzonymi logiem "Campos Racing" możemy oglądać obecnie w GP2, GP3, Formule 3, WTCC, TCR czy pośrednio w Formule E. We wszystkich tych seriach Adrian widywał swoich podopiecznych na najwyższym stopniu podium, co utwierdza nas w przekonaniu, że faktycznie zna się na rzeczy.

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Adrian: To zależy, ale zazwyczaj preferuje klasyczne.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Adrian: Sucha.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Adrian: Troszkę podsterowności.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Adrian: Bez DRSu.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Adrian: Hybrydowe są przyszłością.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Adrian: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Adrian: Oba tory.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Adrian: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Adrian: Kwalifikacje.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Adrian: To zależy czy mówimy o samochodzie Formuły 1 czy drogowym. Wybrałbym McLarena jako samochód na drogi i Ferrari jako samochód F1.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Adrian: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Adrian: Hmmm... Senna po raz kolejny.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Adrian: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Adrian: Modna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Adrian: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze