Matt Parry to 22-letni Walijczyk z dość niewyparzonym językiem i jeszcze bardziej intrygującym akcentem. Swoją karierę wyścigową szlifował głównie w różnych typach Formuły Renault 2.0, skąd przeszedł następnie do GP3. Tak samo jak pozostali debiutanci poprzedni sezon poświęcił na naukę, dlatego w tym roku zamierza być już bardziej konkurencyjny. Matt był pierwszy zawodnikiem, który zdołał skompletować budżet i potwierdzić swoje plany na rok 2016, a konkurencyjne czasy jakie kręcił podczas posezonowych testów GP3 na torze Yas Marina pozwalają nam sądzić, że pokaże się z jeszcze lepszej strony.
Matt Parry
Narodowość: Walijczyk
Data urodzenia: 14 stycznia 1994
Kariera:
2011: Brytyjskie Mistrzostwa Formuły Ford + gościnne starty w Europejskim Pucharze Formuły Ford
2012: Mistrzostwa InterSteps (13 zwycięstw, mistrz)
2013: Formuła Renault 2.0 NEC (5 zwycięstw, mistrz) + gościnne starty w Europejskim Pucharze Formuły Renault 2.0 i Formule Renault 2.0 Alps
2014: Europejski Puchar Formuły Renault 2.0 + gościnne starty w Formule Renault 2.0 Alps
2015: GP3 Series
2016: GP3 Series
Matt Parry to 22-letni Walijczyk z dość niewyparzonym językiem i jeszcze bardziej intrygującym akcentem. Swoją karierę wyścigową szlifował głównie w różnych typach Formuły Renault 2.0, skąd przeszedł następnie do GP3. Tak samo jak pozostali debiutanci poprzedni sezon poświęcił na naukę, dlatego w tym roku zamierza być już bardziej konkurencyjny. Matt był pierwszy zawodnikiem, który zdołał skompletować budżet i potwierdzić swoje plany na rok 2016, a konkurencyjne czasy jakie kręcił podczas posezonowych testów GP3 na torze Yas Marina pozwalają nam sądzić, że pokaże się z jeszcze lepszej strony.
Click here for English version
Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?
Matt: Uliczne.
Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?
Matt: Sucha ponieważ możesz jechać wtedy na slickach, na maksymalnym limicie i osiągnąć optymalny poziom osiągów samochodu.
Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?
Matt: Nadsterowność.
Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?
Matt: Nigdy nie używałem DRSu, ale wybrałbym go ponieważ dzięki temu możesz jechać szybciej.
Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?
Matt: W tym momencie jestem bardzo zaciekawiony nowymi silnikami, w szczególności tymi, które używane są w prototypach Le Mans, dlatego wybieram hybrydy.
Pytanie 6: Proste czy zakręty?
Matt: Zakręty.
Pytanie 7: Monza czy Spa?
Matt: To może być niepolityczne, ale uważam, że Spa jest gówniane, dlatego Monza, oczywiście.
Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?
Matt: Miękkie.
Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?
Matt: Kwalifikacje.
Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?
Matt: McLaren.
Pytanie 11: Senna czy Prost?
Matt: Senna.
Pytanie 12: Lewis czy Nico?
Matt: Lewis.
Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?
Matt: Wieczór ze znajomymi a potem impreza.
Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?
Matt: Domyślam się, że niektórzy mogą się z tym nie zgodzić, ale lubię modną muzyką. Jestem trend-catcherem.
Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?
Matt: Letnie wakacje!
Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!