menu ŚwiatWyścigów.pl
  • F1
    • Aktualności
    • Podsumowania
    • Wypowiedzi
    • Wyniki
    • Klasyfikacje
  • Jednomiejscowe
    • IndyCar
    • Formuła E
    • Formuła 2
    • Formuła 3
  • Długodystansowe
    • WEC
    • IMSA
    • ELMS
  • GT
  • DTM
  • Moto
  • PL
  • Rajdy
    • WRC
    • W2RC
  • Inne
  • Artykuły
    • Felietony
    • Zrozumieć wyścigi
    • Historia
    • Recenzje
    • Wywiady ŚW
  • Patronite

Renault przedstawia nowe oblicze toru Silverstone

Zrozumieć wyścigi
08 lipca 2010
Informacja prasowa
 Renault przedstawia nowe oblicze toru Silverstone

Zmiany, które w ten weekend czekają na kierowców na torze Silverstone, wymagają od Teamu Renault bardzo intensywnych przygotowań. Tor jest teraz dłuższy o 745 metrów i czas jednego okrążenia wyniesie około 90 sekund, czyli o 10 sekund więcej niż w zeszłym roku. Przez ostatnie kilka miesięcy inżynierowie teamu Renault przeprowadzili setki symulacji, których celem było przygotowanie samochodów do czekających na nie wyzwań.

Czytaj więcej...

Jak uzyskać optymalne wyniki w Montrealu?

Zrozumieć wyścigi
08 czerwca 2010
Informacja prasowa
 Jak uzyskać optymalne wyniki w Montrealu?

Tor im. Gillesa Villeneuve'a w Montrealu jest jednym z najbardziej niezwykłych obiektów, na jakich odbywają się wyścigi Formuły 1. Długie proste oraz wolne szykany otoczone groźnymi, betonowymi barierami sprawiają, że ma on wiele wspólnych cech z torem ulicznym w Monako oraz obiektem w Monzy. Wyjątkowa charakterystyka toru stawia trudne wyzwania przed technikami, którzy pracują nad ustawieniami samochodu.

Czytaj więcej...

Renault F1 Team odczarowuje zakręt numer 8

Zrozumieć wyścigi
25 maja 2010
Informacja prasowa
Renault F1 Team odczarowuje zakręt numer 8

Jeśli zaczniemy rozmawiać z kierowcą wyścigowym o torze Istanbul Park, prędzej lub później usłyszymy od niego o zakręcie numer 8. Jest to wyjątkowy wiraż, który cieszy się bardzo złą sławą. Większość kierowców wchodzi na jego nierówną powierzchnię z prędkością 260 km na godzinę i wraz z samochodem zostają poddani ogromnemu przeciążeniu. Szybkie pokonanie zakrętu wymaga optymalnego ustawienia pojazdu oraz mistrzowskich umiejętności za kierownicą.

Czytaj więcej...

Renault przedstawia sekrety kierownicy samochodu Formuły 1

Zrozumieć wyścigi
13 maja 2010
Informacja prasowa
Renault przedstawia sekrety kierownicy samochodu Formuły 1

Mierząca niemal kilometr główna prosta na torze w Barcelonie jest jednym z najdłuższych odcinków na torach wyścigowych tego sezonu. Samochód pokonuje ten dystans w 11,5 sekundy, co jest bardzo długim czasem jak na standardy Formuły 1.

Czytaj więcej...

Życie w trasie: Jak zapewnić pełną gotowość samochodów

Zrozumieć wyścigi
15 kwietnia 2010
Informacja prasowa
Życie w trasie: Jak zapewnić pełną gotowość samochodów

Fabryka w Enstone wydaje się być ostatnio opuszczona. Wszystkie cztery najważniejsze imprezy w wyścigowym kalendarium odbywają się w Azji, a od czasu, kiedy R30 po raz ostatni był widziany na miejscu minęło dobre 5 tygodni.

Czytaj więcej...

Analiza punktacji po trzech wyścigach

Zrozumieć wyścigi
05 kwietnia 2010
Tomasz Kubiak
 Analiza punktacji po trzech wyścigach

Nowy system punktacji miał za zadanie poprawić widowisko i zwiększyć ilość walki na torze ze względu na większe różnice punktowe. Po trzech wyścigach nie widać jednak większych zmian w porównaniu ze starym systemem.

Czytaj więcej...

Zrozumieć Formułę 1: Kary dla kierowców

Zrozumieć wyścigi
31 marca 2010
Damian Wlazeł
Zrozumieć Formułę 1: Kary dla kierowców

Kierowcy podczas weekendów grand prix popełniają wykroczenia, ich gorące głowy studzą sędziowie nadający odpowiednie kary.

Czytaj więcej...

Sezon 2010: Zmiana opon w 3 sekundy

Zrozumieć wyścigi
12 marca 2010
Damian Wlazeł
Sezon 2010: Zmiana opon w 3 sekundy

Testy samochodów już dawno się zakończyły, zespoły i mechanicy praktykowali w tym czasie pit stopy bez tankowania samochodów.

Czytaj więcej...

Flagi w wyścigach

Zrozumieć wyścigi
27 września 2009
Tomasz Kubiak
Flagi w wyścigach

Flagi są nieodłączną częścią wyścigów samochodowych. Pomimo postępu technicznego, to właśnie sygnały wizualne pokazywane przez sędziów na swoich posterunkach często jako pierwsze informują o aktualnej sytuacji na torze i służą do komunikacji dyrekcji wyścigu z zawodnikami. Ich znaczenie powinni zatem znać nie tylko kierowcy, ale i kibice.

Czytaj więcej...

Z trakcją ułamek sekundy szybciej niż konkurencja

Zrozumieć wyścigi
29 maja 2009
Informacja prasowa
Z trakcją ułamek sekundy szybciej niż konkurencja

Seria DTM w nadchodzący weekend (29-30 maja) zawita do Lausitz na tor EuroSpeedway. Kierowcy zespołów Audi oraz Mercedes-Benz będą ścigać się na lekko zmienionym wariancie 3,4-kilometrowego toru z 12 zakrętami.

Czytaj więcej...

Strona 6 z 6

  • start
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
  • koniec

Więcej wiadomości

  • Sainz: Wyścig był dla mnie za krótki
    F1/Wypowiedzi

    Sainz: Wyścig był dla mnie za krótki

  • Leclerc: P4 to najlepszy możliwy wynik
    F1/Wypowiedzi

    Leclerc: P4 to najlepszy możliwy wynik

  • Hamilton: Prośba Mercedesa, żeby pomóc Russellowi, nie miała sensu
    F1/Wypowiedzi

    Hamilton: Prośba Mercedesa, żeby pomóc Russellowi, nie miała sensu

  • Pierwsze zwycięstwo Rasta w BMW
    DTM

    Pierwsze zwycięstwo Rasta w BMW

  • Słaby start to jedyny błąd Verstappena w Grand Prix Japonii
    F1/Wypowiedzi

    Słaby start to jedyny błąd Verstappena w Grand Prix Japonii

  • Pierwsze podwójne podium dla McLarena w tym sezonie
    F1/Wypowiedzi

    Pierwsze podwójne podium dla McLarena w tym sezonie

ŚwiatWyścigów.pl na Facebooku

ŚwiatWyścigów.pl

Redakcja

Tomasz Kubiak
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Kamil Topczewski
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki
Gabriela Skoczylas
Zuzanna Kurek
Adrian Kleć
Julia Trusewicz
Bartosz Przyborowski
Kamil Niewiński
Mateusz Mrówczyński
Jakub Fornagiel
Kamil Stukus

Informacje

Czas na motorsport
Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki
Patronite

Partnerzy

rally and race cyrkf1

serwis@swiatwyscigow.pl
facebook twitter instagram Postaw mi kawę na buycoffee.to Wspieraj Autora na Patronite
© 2009-2023 ŚwiatWyścigów.pl