Aktualni mistrzowie IMSA w klasie GT Daytona będą mieli odmieniony skład na 2020 rok. Zespół Meyer Shank Racing wciąż będzie wystawiał dwa samochody Acura NSX GT3.

Fabien Barthez poinformował o rezygnacji z udziału w ekipie Panis-Barthez Competition. Nazwisko byłego reprezentanta Francji nie pojawi się w nazwie zespołu. 

Stawka klasy LMP2 mistrzostw IMSA powiększy się o kolejny pojazd. Zespół Tower Motorsports by Starworks zadeklarował swój udział przynajmniej w czterech rundach pucharu IMSA Endurance Cup.

Podczas tradycyjnej gali Porsche, niemiecki producent ogłosił kierowców, którzy w przyszłym roku będą reprezentować tą markę w wyścigach na całym świecie. 

Kilka ważnych informacji związanych ze światem GT/Endurance otrzymaliśmy w ostatnim czasie, nie było to jednak wszystko, co działo się tu przez ostatnie kilka dni. 

Po trzech latach przerwy, zespół The Heart of Racing powróci do wyścigów IMSA. Ekipa z Seattle wystawi nowego Astona Martina Vantage GT3 w klasie GT Daytona. Pełny skład kierowców zostanie ogłoszony przy okazji styczniowych testów przed wyścigiem 24h Daytona.

Były już kierowca fabryczny Corvette Jan Magnussen pojawi się na testach kierowców WEC w Bahrajnie. Duńczyka sprowadzi tam rodzima ekipa High Class Racing. 

FIA zakazała startów pojazdom nowej klasy nieposiadającym związku z producentem. Nowa klasa otrzymała oficjalną nazwę Le Mans Hypercar (LMH). 

Współpraca Rebelliona z Peugeotem i zmiana toru rundy WEC to najważniejsze wydarzenia ostatnich dni. W świecie GT/Endurance działo się jednak dużo więcej. 

Rebellion poinformował, że zespół będzie częścią projektu Peugeota związanego z powrotem marki do wyścigów długodystansowych w sezonie 2022-23. 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race