Po blisko ośmiu latach ścisłej współpracy, indyjska firma komunikacyjna Tata Communications kończy współpracę z Formułą 1.

Ostatni kontrakt obowiązywał do 31 grudnia 2019 i po tym terminie nie było żadnych oficjalnych informacji mówiących o dalszej współpracy. Ostatnio pojawiły się za to plotki mówiące o tym, że firma chce zrezygnować z dalszej współpracy. Teraz firma potwierdziła w rozmowie z agencją Reuters, że to koniec.

Amit Sinha Roy, który jest wiceprezydentem do spraw marketingu przyznał, że „firma chciała działać na innych platformach, aby pokazać swoją prawdziwą moc swoim odbiorcom”.

„Nasze osiem lat wspólnej podróży, ponad 150 wyścigów, to wszystko było daniem naszych innowacji temu sportowi. Kiedy osiągnęliśmy to, co chcieliśmy, uznaliśmy, że czas zakończyć naszą współpracę”.

Co ciekawe firma nadal będzie współpracować z innymi partnerami i klientami Formuły 1 (do których należy między innymi ekipa Mercedesa oraz Williamsa), a także z takimi nadawcami jak Sky Sports czy Star Sports.

Źródło: reuters.com

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race