Nowy partner Haasa

Podczas Grand Prix Meksyku amerykański zespół Haas poinformował, że na ostatnie trzy wyścigi sezonu Formuły 1 ich partnerem będzie brazylijska firma OAKBERRY.

Zdrowe szybkie jedzenie – tak można opisać OAKBERRY. Największa firma acai - jagody popularnej w lasach Amazonii - została założona w 2016 roku i ma prawie 500 lokali rozmieszczonych na pięciu kontynentach. Stoiska firmy można spotkać również na poszczególnych wyścigach, między innymi podczas Grand Prix Włoch na torze Monza.

Co ciekawe logo marki pojawi się na samochodzie amerykańskiego zespołu oraz na kombinezonie – tylko – Pietro Fittipaldiego, który brał udział w pierwszym treningu F1 przed Grand Prix Meksyku oraz kiedy pojawi się podczas FP1 na torze Abu Zabi.

Dodatkowy zastrzyk pieniędzy na pewno się przyda zespołowi, który walczy w tym sezonie o jak najwyższą pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Dotychczas zespół zdobył więcej punktów niż w poprzednich trzech sezonach.

„Jestem zadowolony powitać OAKBERRY w naszej ekipie i to w odpowiednim czasie, kiedy nasz brazylijski kierowca Pietro zasiądzie za kierownicą VF-22. Dobrze jest mieć następnego partnera, którego globalne portfolio rośnie” – powiedział szef Haasa Günther Steiner.

Co ciekawe, firma od początku tego sezonu jest sponsorem Pietro Fittipaldiego oraz jego brata Enzo, który ściga się w Formule 2.

„Jestem bardzo dumny, ponieważ OAKBERRY ma brazylijskie korzenie. Posiadanie brazylijskiej firmy z powrotem w Formule 1 jest czymś ekscytującym i jestem pewien, że to będzie owocna współpraca” – stwierdził Pietro Fittipaldi, który w Haasie pełni rolę kierowcy testowego i rezerwowego.

Tydzień wcześniej – podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych – Haas poinformował, że ich nowym sponsorem będzie firma Moneygram, która w sezonie 2023 stanie się sponsorem tytularnym zespołu.

Źródło: Z wykorzystaniem informacji prasowej Haas F1 Team

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze