Zespól Renault ogłosił, że dokona zmian w swoim dziale aerodynamicznym przed sezonem 2020, aby między innymi przygotować się na zmianę przepisów technicznych, która dokona się w 2021 roku.

W ostatnich latach Lewis Hamilton zapewniał sobie tytuł w trzecim wyścigu od końca. W tym roku jest to Grand Prix Stanów Zjednoczonych, które w przeszłości wygrywał wielokrotnie i gdzie ma rzesze fanów. Wszyscy szykują się na świętowanie jego tryumfu, ale celebrację mogą nieco zepsuć kierowcy Ferrari.

Władze Formuły 1 zaprezentowały podczas konferencji prasowej w Austin wyniki prac nad regulaminami sportowymi oraz technicznymi, które zostały zatwierdzone przez Światową Radę Sportów Motorowych i wejdą w życie wraz z sezonem 2021.

Organizatorzy wyścigu o Grand Prix Hiszpanii mają nadzieję na to, że uda się podpisać kontrakt z włodarzami Formuły 1 na sezon 2021.

Zaledwie tydzień po zmaganiach w Meksyku, Formuła 1 udaje się do USA na położony w stanie Teksas Circuit of the Americas, gdzie Lewis Hamilton ma bardzo duże szanse na wywalczenie szóstego tytułu mistrza świata. Choć historia wyścigów na tym obiekcie jest dość krótka, Stany Zjednoczone mają pokaźną historię w F1, którą pokrótce omówiono w niniejszym przewodniku.

Jak poinformował dyrektor ds. sportowych Formuły 1 Ross Brawn, pomysł sprawdzenia wyścigów z odwróconą kolejnością na starcie jako alternatywy dla obecnych kwalifikacji nie spotkał się z wymaganym poparciem wszystkich zespołów.

Max Verstappen stracił pierwsze miejsce na polach startowych do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Meksyku Formuły 1.

Zespół Renault potwierdził, że nie zamierza odwoływać się od wykluczenia z wyników wyścigu o GP Japonii za skorzystanie z wspomagania działań kierowcy, choć podkreślił w oświadczeniu, że decyzja jest niezgodna i niekonsekwentna względem podobnych przewinień z przeszłości.

Red Bull zawsze ma w Meksyku szansę na zwycięstwo, Ferrari będzie jak zawsze silne, a Lewis Hamilton może zapewnić sobie tytuł.

Komisja FIA obradująca w Genewie uznała za słuszny protest złożony przez ekipę SportPesa Raicing Point i wykluczyła z wyników wyścigu o Grand Prix Japonii zespół Renault.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race