Brown: Super Bowl jest przykładem dla Formuły 1

Dyrektor wykonawczy McLarena Zak Brown uważa, że Formuła 1 może uczyć się ze sposobów, w jakim promowany jest wielki mecz Super Bowl i przyciągnąć większą liczbę fanów do motorsportu.

Przed dołączeniem do McLarena Brown był łączony z objęciem roli w spółce Liberty Media, który jest nowym właścicielem Formuły 1. Twierdzi on, że w celu promowania sportu należy zrobić znacznie więcej.

„Musimy przyjrzeć się formatowi weekendu wyścigowego, naszym relacjom z kibicami będących na trybunach oraz temu, jak blisko możemy ich przyciągnąć do naszego zespołu i kierowców. Należy udać się do tych miast, a ku temu powinno prowadzić wielkie wydarzenie. Myślę, że Super Bowl robi doskonałą robotę z ich poziomem zaangażowania wobec fanów. Przyjeżdżają do miasta tydzień wcześniej i przejmują je oraz hotele i lotniska. Mamy u siebie 21 meczów Super Bowl, które możemy rozmieścić po całym świecie” – powiedział Brown.

Brown ma również nadzieję, że Liberty Media, na czele którego stoi Chase Carey, wiceprezes 21st Century Fox, poszerzy zaangażowanie sportu w media cyfrowe.

„Świat cyfrowy, o którym wszyscy mówimy, jest szybkim i stale zmieniającym się obszarem działalności. To, co działało wczoraj, może, lecz nie musi działać jutro. Myślę, że skoro Liberty skupia się głównie na mediach, a Chase [Carey] pochodzi z medialnego świata, to mogę mieć wysokie oczekiwania wobec tego, że w zakresie mediów będą w stanie dokonać wielkich rzeczy. Jest to w końcu sposób, w jaki docieramy do możliwie największej publiczności” – dodał.

Źródło: gpupdate.net

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze