Nowi sponsorzy McLarena na sezon 2020

Zak Brown przyznał na torze w Austin, że w sezonie 2020 ekipa pozyska nowych i bardzo interesujących sponsorów, którzy powiększą spore i bogate już portfolio ekipy.

Obecnie zespół jest związany umową z takimi markami i firmami jak Dell, Coca-Cola, a także firmą tytoniową British American Tobacco. Po tym jak zespół straci na skróceniu i przerwaniu obowiązującego kontraktu z brazylijska firmą petrochemiczną Petrobras, ekipa musi szukać innych marek, które zechcą związać się z zespołem z Woking. Jednak jak przyznaje Brown, w sezonie 2020 portfolio sponsorów powiększy się o kilku dodatkowych graczy.

„Tak” – powiedział podczas weekendu Grand Prix Stanów Zjednoczonych. „W tym roku osiągnęliśmy nasze wyniki dzięki prognozom sponsorów. Spodziewam się, że w przyszłym roku też w nie trafimy. Samochód stopniowo się zapełnia [sponsorami], mamy kilka świetnych firm, ale na pewno będziemy mieć świetnych partnerów na przyszły rok, a pozostali mam nadzieję, że z nami zostaną”

Szef ekipy nie martwi się tym, że jeden z ich sponsorów, Fińska firma Huski Chocolate była również obecna na samochodach Alfy Romeo podczas rundy na torze w Austin: „Mamy z nimi długoterminową umowę. Finn Rausing [współwłaściciel Alfy] i właściciel Huski są z tego samego kraju i robią wspólne interesy. Te relacje są już znane, a że mieli kilka osób tutaj, to po prostu chcieli mieć większą ekspozycję”.

Na pewno nowym sponsorem ekipy nie będzie Rich Energy, który od kilkunastu dni wspomina McLarena i samego szefa ekipy w swoich tweetach. Brown przeciął jakiekolwiek plotki z tym związane i zaprzeczył, że kiedykolwiek rozmawiał z nimi na ten temat: „Facet najwyraźniej lubi zwracać na siebie uwagę. Nie, nie rozmawiałem z nim i nie będę rozmawiał. Myślę, że to tylko próba uzyskania rozgłosu”.

Źródło: crash.net

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze