Porsche kontynuuje przygotowania do startów w Formule E

Neel Jani (Szwajcaria), etatowy zawodnik fabrycznej ekipy Porsche, oraz kierowca testowo-rozwojowy Brendon Hartley (Nowa Zelandia) spędzili trzy dni na realizacji szeroko zakrojonego programu testów na torze wyścigowym Calafat w Hiszpanii.

W tym czasie za kierownicą samochodu Formuły E przejechali łącznie ponad 1000 km. Jeszcze intensywniejsze testy planowane są w najbliższych miesiącach – zarówno dla inżynierów oddziału Porsche Motorsport, jak i kierowców Formuły E. Cel: jak najskuteczniej przygotować się do pierwszego wyścigu szóstego sezonu Mistrzostw Formuły E (2019/20).

Neel Jani (fabryczny zawodnik i etatowy kierowca Porsche): „Sądzę, że testy samochodu Formuły E Porsche w Calafat wypadły bardzo pozytywnie. Niezwykle ważne, byśmy w ramach fazy testowej naszego samochodu pokonali jak najwięcej kilometrów, a tym samym zdobyli cenne doświadczenie – zwłaszcza z technicznego punktu widzenia. To były bardzo produktywne dni. Czekam teraz na współpracę z zespołem w nadchodzących miesiącach. Z naszego auta Formuły E postaramy się wycisnąć jak najwięcej”.

Brendon Hartley (fabryczny zawodnik i kierowca testowo-rozwojowy Porsche): „Moim zadaniem jako kierowcy testowo-rozwojowego jest wspieranie programu Formuły E Porsche w ramach przygotowań do szóstego sezonu Formuły E. W swojej pracy skupiam się głównie na pracy na symulatorach w Weissach. Testowanie samochodu na torze było doświadczeniem równie przyjemnym, co wymagającym. Oczywiście prowadzenie samochodu dostarcza mnóstwo radości, ale prawdziwą frajdę daje też dołożenie do tego projektu swojej cegiełki i współpraca z utalentowaną ekipą ludzi z Porsche”.

Amiel Lindesay (menedżer zespołu): „Jesteśmy bardzo zadowoleni z testów samochodu Formuły E Porsche w Calafat. Ukończyliśmy wszechstronny program testowy i stworzyliśmy bazę pod nasze działania w najbliższych miesiącach. Zebrane dane posłużą nam jako solidna podstawa. Teraz będziemy je szczegółowo analizować, tak aby móc jak najlepiej przygotować się do kolejnych testów”.

Malte Huneke (kierownik techniczny projektu): „Wyniki tych testów pozwolą nam zrobić duży krok naprzód w rozwoju układu napędowego Porsche. Głównym celem tej fazy przygotowań jest niezawodność – dopiero później skoncentrujemy się na osiągach. Przed nami jeszcze sporo wysiłku, ale prace rozwojowe są absolutnie na dobrej drodze”.

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze