Ciężar samochodów odgrywa w tym sezonie Deutsche Tourenwagen Masters jedną z ważniejszych ról. Dzięki tej zmiennej, czołówka tasowała się z każdym weekendem wyścigowym, który albo przynosił im dodatkowe kilogramy, albo dawał szanse na zwycięstwa lżejszym pojazdem.
Niemiecka seria wkracza w decydujący etap. Weekend wyścigowy na Nürburgring będzie przedostatnim w tym sezonie Niemieckich Mistrzostw Samochodów Turystycznych. Różnica wag samochodów poszczególnych marek jest duża i to właśnie ten czynnik może zdecydować o tym, kto zdobędzie mistrzowski tytuł sezonu 2015.
Kierowca | Producent | Waga (kg) |
---|---|---|
Pascal Wehrlein | Mercedes | 1.130 |
Gary Paffett | Mercedes | 1.127,5 |
Mattias Ekström | Audi | 1.127,5 |
Edoardo Mortara | Audi | 1.127,5 |
Mike Rockenfeller | Audi | 1.127,5 |
Daniel Juncadella | Mercedes | 1.125 |
Jamie Green | Audi | 1.125 |
Robert Wickens | Mercedes | 1.122,5 |
Christian Vietoris | Mercedes | 1.122,5 |
Paul di Resta | Mercedes | 1.120 |
Lucas Auer | Mercedes | 1.120 |
Nico Müller | Audi | 1.120 |
Marco Wittmann | BMW | 1.117,5 |
Antonio Felix da Costa | BMW | 1.117,5 |
Augusto Farfus | BMW | 1.117,5 |
Maximilian Götz | Mercedes | 1.117,5 |
Bruno Spengler | BMW | 1.115 |
Timo Scheider | Audi | 1.115 |
Timo Glock | BMW | 1.115 |
Miguel Molina | Audi | 1.115 |
Tom Blomqvist | BMW | 1.115 |
Adrien Tambay | Audi | 1.112,5 |
Maxime Martin | BMW | 1.112,5 |
Martin Tomczyk | BMW | 1.112,5 |
Czy to oznacza, że Pascal Wehrlein straci szansę na zdobycie mistrzowskiego tytułu, a weekend na Nürburgring ponownie zdominują zawodnicy BMW? Przekonamy się już jutro.
Źródło: motorsport-total.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.