Lucas di Grassi uzyskał w Audi z numerem 1 podczas drugiej sesji treningowej Długodystansowych Mistrzostw Świata o dziewięć dziesiątych sekundy lepszy czas od porannego wyniku Marca Lieba.
Załoga Lieba była w tej sesji najwolniejsza ze wszystkich fabrycznych ekip, uzyskując gorszy czas od lepszego z aut Rebellion Racing. Na szczycie tabeli znalazły się dwa Audi. André Lotterer uzyskał czas o dokładnie cztery dziesiąte sekundy gorszy od di Grassiego, a ttrzeci Kazuki Nakajima w Toyocie był wolniejszy o prawie sekundę. Najlepsze Porsche znalazło się dopiero na czwartym miejscu.
W klasie LMP2 Roman Rusinov uzyskał najlepszy czas w Morganie zespołu G-Drive, pokazując, że przesiadka z Oreci nie była dla niego najmniejszym problemem, pokonując prowadzącego na pół godziny przed końcem sesji Richarda Bradleya z KCMG. Dwa samochody SMP Racing zajęły trzecie i czwarte miejsce.
O ile prototypy poprawiły czasy z pierwszej sesji, żadnemu z kierowców GTE nie udało się tym razem zejść poniżej dwóch minut. Czas 2:00,057 dał pierwsze miejsce Porsche nr 92. Oba niemieckie auta przedzielili Álvaro Parente i Matt Griffin w Ferrari od RAM Racing. W klasie GTE Am najlepszy czas uzyskała załoga Porsche zespołu Proton Competition - Klaus Bachler, Khaled Al Qubaisi i Christian Ried.
P | Nr | Kierowcy | Zespół | Rezultat | ||||||
2 | 1 | Lucas di Grassi Loïc Duval Tom Kristensen |
1 | LMP1-H | Audi Sport Team Joest | M | 1:43,134 | |||
4 | 2 | Marcel Fässler André Lotterer Benoît Tréluyer |
2 | LMP1-H | Audi Sport Team Joest | M | + 0,400 | |||
5 | 7 | Alexander Wurz Stéphane Sarrazin Kazuki Nakajima |
3 | LMP1-H | Toyota Racing | M | + 0,963 | |||
6 | 20 | Timo Bernhard Mark Webber Brendon Hartley |
4 | LMP1-H | Porsche Team | M | + 1,917 | |||
3 | 8 | Anthony Davidson Nicolas Lapierre Sébastien Buemi |
5 | LMP1-H | Toyota Racing | M | + 2,195 | |||
7 | 12 | Nicolas Prost Nick Heidfeld Mathias Beche |
6 | LMP1-L | Rebellion Racing | M | + 2,212 | |||
1 | 14 | Romain Dumas Neel Jani Marc Lieb |
7 | LMP1-H | Porsche Team | M | + 2,449 | |||
8 | 13 | Dominik Kraihamer Andrea Belicchi Fabio Leimer |
8 | LMP1-L | Rebellion Racing | M | + 2,710 | |||
9 | 26 | Roman Rusinov Olivier Pla Julien Canal |
1 | LMP2 | G-Drive Racing | D | + 7,267 | |||
10 | 27 | Siergiej Żłobin Nicolas Minassian Maurizio Mediani |
2 | LMP2 | SMP Racing | M | + 7,569 | |||
11 | 47 | Matthew Howson Richard Bradley Tsugio Matsuda |
3 | LMP2 | KCMG | D | + 7,906 | |||
12 | 37 | Kirył Ładygin Wiktor Szajtar Anton Ładygin |
4 | LMP2 | SMP Racing | M | + 8,550 | |||
14 | 92 | Marco Holzer Frédéric Makowiecki Richard Lietz |
1 | GTE Pro | Porsche AG Team Manthey | M | + 16,923 | |||
16 | 52 | Matt Griffin Álvaro Parente |
2 | GTE Pro | RAM Racing | M | + 17,134 | |||
13 | 91 | Patrick Pilet Jörg Bergmeister Nick Tandy |
3 | GTE Pro | Porsche AG Team Manthey | M | + 17,260 | |||
20 | 88 | Christian Ried Klaus Bachler Khaled Al Qubaisi |
1 | GTE Am | Proton Competition | M | + 17,436 | |||
18 | 71 | Davide Rigon James Calado |
4 | GTE Pro | AF Corse | M | + 17,588 | |||
15 | 51 | Gianmaria Bruni Toni Vilander |
5 | GTE Pro | AF Corse | M | + 17,708 | |||
21 | 61 | Luís Pérez Companc Marco Cioci Mirco Venturi |
2 | GTE Am | AF Corse | M | + 17,795 | |||
19 | 97 | Darren Turner Stefan Mücke |
6 | GTE Pro | Aston Martin Racing | M | + 18,654 | |||
26 | 98 | Paul Dalla Lana Pedro Lamy Christoffer Nygaard |
3 | GTE Am | Aston Martin Racing | M | + 18,659 | |||
25 | 95 | Kristian Poulsen David Heinemeier-Hansson Nicki Thiim |
4 | GTE Am | Aston Martin Racing | M | + 18,751 | |||
22 | 99 | Alex MacDowall Darryl O'Young Fernando Rees |
7 | GTE Pro | Aston Martin Racing | M | + 18,800 | |||
17 | 81 | Steve Wyatt Michele Rugolo Sam Bird |
5 | GTE Am | AF Corse | M | + 18,806 | |||
24 | 75 | François Perrodo Emmanuel Collard Matthieu Vaxivière |
6 | GTE Am | ProSpeed Competition | M | + 19,150 | |||
27 | 53 | Johnny Mowlem Mark Patterson Ben Collins |
7 | GTE Am | RAM Racing | M | + 19,734 | |||
23 | 90 | Vicente Potolicchio Gianluca Roda Paolo Ruberti |
8 | GTE Am | 8Star Motorsports | M | + 19,738 |
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.