Audi szybsze w drugiej sesji

Lucas di Grassi uzyskał w Audi z numerem 1 podczas drugiej sesji treningowej Długodystansowych Mistrzostw Świata o dziewięć dziesiątych sekundy lepszy czas od porannego wyniku Marca Lieba.

Załoga Lieba była w tej sesji najwolniejsza ze wszystkich fabrycznych ekip, uzyskując gorszy czas od lepszego z aut Rebellion Racing. Na szczycie tabeli znalazły się dwa Audi. André Lotterer uzyskał czas o dokładnie cztery dziesiąte sekundy gorszy od di Grassiego, a ttrzeci Kazuki Nakajima w Toyocie był wolniejszy o prawie sekundę. Najlepsze Porsche znalazło się dopiero na czwartym miejscu.

W klasie LMP2 Roman Rusinov uzyskał najlepszy czas w Morganie zespołu G-Drive, pokazując, że przesiadka z Oreci nie była dla niego najmniejszym problemem, pokonując prowadzącego na pół godziny przed końcem sesji Richarda Bradleya z KCMG. Dwa samochody SMP Racing zajęły trzecie i czwarte miejsce.

O ile prototypy poprawiły czasy z pierwszej sesji, żadnemu z kierowców GTE nie udało się tym razem zejść poniżej dwóch minut. Czas 2:00,057 dał pierwsze miejsce Porsche nr 92. Oba niemieckie auta przedzielili Álvaro Parente i Matt Griffin w Ferrari od RAM Racing. W klasie GTE Am najlepszy czas uzyskała załoga Porsche zespołu Proton Competition - Klaus Bachler, Khaled Al Qubaisi i Christian Ried.

P Nr Kierowcy     Zespół     Rezultat
2 1

Lucas di Grassi
Loïc Duval
Tom Kristensen
1 LMP1-H Audi Sport Team Joest M 1:43,134
4 2

Marcel Fässler
André Lotterer
Benoît Tréluyer
2 LMP1-H Audi Sport Team Joest M + 0,400
5 7

Alexander Wurz
Stéphane Sarrazin
Kazuki Nakajima
3 LMP1-H Toyota Racing M + 0,963
6 20


Timo Bernhard
Mark Webber
Brendon Hartley
4 LMP1-H Porsche Team M + 1,917
3 8

Anthony Davidson
Nicolas Lapierre
Sébastien Buemi
5 LMP1-H Toyota Racing M + 2,195
7 12

Nicolas Prost
Nick Heidfeld
Mathias Beche
6 LMP1-L Rebellion Racing M + 2,212
1 14

Romain Dumas
Neel Jani
Marc Lieb
7 LMP1-H Porsche Team M + 2,449
8 13

Dominik Kraihamer
Andrea Belicchi
Fabio Leimer
8 LMP1-L Rebellion Racing M + 2,710
9 26

Roman Rusinov
Olivier Pla
Julien Canal
1 LMP2 G-Drive Racing D + 7,267
10 27

Siergiej Żłobin
Nicolas Minassian
Maurizio Mediani
2 LMP2 SMP Racing M + 7,569
11 47

Matthew Howson
Richard Bradley
Tsugio Matsuda
3 LMP2 KCMG D + 7,906
12 37

Kirył Ładygin
Wiktor Szajtar
Anton Ładygin
4 LMP2 SMP Racing M + 8,550
14 92

Marco Holzer
Frédéric Makowiecki
Richard Lietz
1 GTE Pro Porsche AG Team Manthey M + 16,923
16 52
Matt Griffin
Álvaro Parente
2 GTE Pro RAM Racing M + 17,134
13 91

Patrick Pilet
Jörg Bergmeister
Nick Tandy
3 GTE Pro Porsche AG Team Manthey M + 17,260
20 88

Christian Ried
Klaus Bachler
Khaled Al Qubaisi
1 GTE Am Proton Competition M + 17,436
18 71
Davide Rigon
James Calado
4 GTE Pro AF Corse M + 17,588
15 51
Gianmaria Bruni
Toni Vilander
5 GTE Pro AF Corse M + 17,708
21 61

Luís Pérez Companc
Marco Cioci
Mirco Venturi
2 GTE Am AF Corse M + 17,795
19 97
Darren Turner
Stefan Mücke
6 GTE Pro Aston Martin Racing M + 18,654
26 98

Paul Dalla Lana
Pedro Lamy
Christoffer Nygaard
3 GTE Am Aston Martin Racing M + 18,659
25 95

Kristian Poulsen
David Heinemeier-Hansson
Nicki Thiim
4 GTE Am Aston Martin Racing M + 18,751
22 99

Alex MacDowall
Darryl O'Young
Fernando Rees
7 GTE Pro Aston Martin Racing M + 18,800
17 81

Steve Wyatt
Michele Rugolo
Sam Bird
5 GTE Am AF Corse M + 18,806
24 75

François Perrodo
Emmanuel Collard
Matthieu Vaxivière
6 GTE Am ProSpeed Competition M + 19,150
27 53

Johnny Mowlem
Mark Patterson
Ben Collins
7 GTE Am RAM Racing M + 19,734
23 90

Vicente Potolicchio
Gianluca Roda
Paolo Ruberti
8 GTE Am 8Star Motorsports M + 19,738

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze