Will Power wyprzedził lidera wyścigu Ryana Briscoe po restarcie na 60. okrążeniu i utrzymywał za sobą Grahama Rahala przez ostatnie dziesięć okrążeń, by odnieść zwycięstwo w pierwszym wyścigu weekendu IndyCar na ulicach Belle Isle. Dla Australijczyka to drugi triumf w tym sezonie, który pozwolił mu zbliżyć się na zaledwie trzy punkty do prowadzącego w klasyfikacji Ryana Hunter-Reaya.
„Rahal mocno na mnie naciskał w końcówce, to było wspaniałe zwycięstwo dla Rogera i całej ekipy”
, powiedział Power, który po nieudanych kwalifikacjach rozpoczynał wyścig z 16. pola.
Rahal zakwalifikował się na dziewiątym miejscu, co było jego najlepszym wynikiem w tym sezonie i przełożył je na swój najlepszy wynik w wyścigu od Long Beach 2013, gdzie był drugi. Rahal przyjechał zaledwie 0,3 sekundy za zwycięzcą, ale drugie miejsce było wszystkim, na co było stać jego i zespół. „Walczyliśmy bardzo ciężko, żeby finiszować tam, gdzie dojeżdżaliśmy i uzyskanie w końcu tak dobrego rezultatu znaczy więcej niż można wyrazić słowami”
.
Tony Kanaan zajął trzecie miejsce, 66. raz stając na podium. Brazylijczyk wywalczył swój najlepszy wynik na torze drogowym od Baltimore 2011 oraz najlepszy wynik w tym sezonie, podobnie jak czwarty Justin Wilson. Startujący z pole position Hélio Castroneves prowadził przez 30 okrążeń, ale w końcówce nie dorównywał tempem rywalom i dojechał na metę jako piąty.
P | Nr | Kierowca | Zespół | Rezultat | |||
12 | ![]() |
Will Power | Team Penske | ![]() |
70 okr. | ||
15 | ![]() |
Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan Racing | ![]() |
+ 0,3308 | ||
10 | ![]() |
Tony Kanaan | Target Ganassi Racing | ![]() |
+ 5,5096 | ||
19 | ![]() |
Justin Wilson | Dale Coyne Racing | ![]() |
+ 8,5951 | ||
3 | ![]() |
Hélio Castoneves | Team Penske | ![]() |
+ 10,7365 | ||
27 | ![]() |
James Hinchcliffe | Andretti Autosport | ![]() |
+ 11,5074 | ||
34 | ![]() |
Carlos Muñoz | D | Andretti - HVM | ![]() |
+ 14,8813 | |
18 | ![]() |
Carlos Huertas | Dale Coyne Racing | ![]() |
+ 26,5965 | ||
83 | ![]() |
Charlie Kimball | Chip Ganassi Racing Teams | ![]() |
+ 32,5852 | ||
25 | ![]() |
Marco Andretti | Andretti Autosport | ![]() |
+ 33,1818 | ||
9 | ![]() |
Scott Dixon | Target Ganassi Racing | ![]() |
+ 33,3522 | ||
2 | ![]() |
Juan Pablo Montoya | Penske Motorsports | ![]() |
+ 34,0094 | ||
11 | ![]() |
Sébastien Bourdais | KVSH Racing | ![]() |
+ 36,0240 | ||
17 | ![]() |
Sebastián Saavedra | KVAFS Racing | ![]() |
+ 37,0532 | ||
8 | ![]() |
Ryan Briscoe | NTT Data Chip Ganassi Racing | ![]() |
+ 56,6632 | ||
28 | ![]() |
Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | ![]() |
+ 1 okr. | ||
7 | ![]() |
Michaił Aloszyn | D | Schmidt Peterson Motorsports | ![]() |
+ 2 okr. | |
14 | ![]() |
Takuma Sato | A.J. Foyt Enterprises | ![]() |
+ 4 okr. | ||
98 | ![]() |
Jack Hawksworth | D | Bryan Herta Autosport | ![]() |
+ 5 okr. | |
67 | ![]() |
Josef Newgarden | Sarah Fisher Hartman Racing | ![]() |
+ 34 okr. | ||
20 | ![]() |
Mike Conway | Ed Carpenter Racing | ![]() |
+ 56 okr. | ||
77 | ![]() |
Simon Pagenaud | Schmidt Peterson Hamilton Motorsports | ![]() |
+ 66 okr. |