Pogawędka z... Marlonem Stockingerem

Marlon Stockinger to pierwszy w historii Filipińczyk, który wygrał wyścig samochodowy w Europie. Po przyjeździe na stary kontynent, startował w Europejskiej Formule BMW, a następnie przez Formułę Renault 2.0, serię GP3 i Formułę Renault 3.5 został wcielony do juniorskiego programu zespołu Lotusa, w barwach którego miał okazję poprowadzić samochód Formuły 1. Niestety wraz z odejściem ekipy Gerarda Lopeza z najważniejszej serii wyścigowej, rozwiązana została również akademia dla młodych zawodników. Mimo to Marlon zdołał zapewnić sobie miejsce w stawce GP2 na zeszły rok. Póki co nie potwierdził jeszcze swoich planów na sezon 2016.

Marlon Stockinger

Narodowość: Filipińczyk
Data urodzenia: 4 kwietnia 1991

Kariera:
2008: Europejska Formuła BMW
2009: Brytyjska Formuła Renault Winter Series
2010: Brytyjska Formuła Renault 2.0
2011: GP3 series
2012: GP3 series (1 zwycięstwo)
2013: Formuła Renault 3.5
2014: Formuła Renault 3.5
2015: GP2 series + gościnne starty w Formule Renault 3.5

Click here for English version






Marlon Stockinger to pierwszy w historii Filipińczyk, który wygrał wyścig samochodowy w Europie. Po przyjeździe na stary kontynent, startował w Europejskiej Formule BMW, a następnie przez Formułę Renault 2.0, serię GP3 i Formułę Renault 3.5 został wcielony do juniorskiego programu zespołu Lotusa, w barwach którego miał okazję poprowadzić samochód Formuły 1. Niestety wraz z odejściem ekipy Gerarda Lopeza z najważniejszej serii wyścigowej, rozwiązana została również akademia dla młodych zawodników. Mimo to Marlon zdołał zapewnić sobie miejsce w stawce GP2 na zeszły rok. Póki co nie potwierdził jeszcze swoich planów na sezon 2016.

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Marlon: Klasyczne zawsze są miłe.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Marlon: Oczywiście, że sucha.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Marlon: Nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Marlon: Bez DRSu. Takie są bardziej klimatyczne.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Marlon: Spalinowe.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Marlon: Zdecydowanie zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Marlon: Monza.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Marlon: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Marlon: Wyścig.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Marlon: Ferrari.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Marlon: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Marlon: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Marlon: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Marlon: Modna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Marlon: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Redakcja

Tomasz Kubiak
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Kamil Topczewski
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki
Gabriela Skoczylas

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race cyrkf1 feeder league