Awaria hydrauliczna uniemożliwiająca pracę sprzęgła zmusiła zespół Alpine do przeprowadzenia dwóch napraw w garażu, trwających łącznie około 20 minut. Mając siedem okrążeń straty, francuski zespół stracił kontakt ze stawką hipersamochodów.
Po sześciu godzinach rywalizacji André Negrão plasuje się na 27. pozycji w klasyfikacji generalnej, ze stratą czterech okrążeń do liderów. Pozostałe hipersamochody wciąż znajdują się na tym samym okrążeniu. W czwartej godzinie rywalizacji Brendon Hartley w Toyocie #8 wyprzedził José Maríę Lópeza w siostrzanym #7. Kolejność odwróciła się jednak, gdy za kierownicami zasiedli Ryō Hirakawa i Kamui Kobayashi – bardziej doświadczony z Japończyków jechał szybciej i przeskoczył na pozycję lidera na sekwencji pit-stopów.
W klasie LMP2 prowadzi zespół Jota #38, przed Cool Racing #28 i Team Penske #5. Załoga Prema Racing #9 spadła na czwartą lokatę, z kolei Jakub Śmiechowski i Pietro Fittipaldi z Inter Europol Competition jadą blisko siebie na siódmej i ósmej pozycji.
Corvette nieprzerwanie prowadzi w klasie GTE Pro, natomiast w GTE Am na prowadzeniu jest zespół WeatherTech Racing #79.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.