BWT sponsorem tytularnym zespołu Alpine

Zespół Alpine ogłosił zawarcie długoterminowej umowy z firmą BWT. Oba podmioty stawiają za wspólny cel propagowanie zrównoważonego rozwoju i solidarności społecznej poprzez Formułę 1 i motosport.

Firma BWT przez ostatnich kilka lat była związana z zespołem znanym obecnie jako Aston Martin. Logotypy BWT oraz różowe barwy mogliśmy ujrzeć na bolidach brytyjskiego zespołu na przestrzeni ostatnich lat. Teraz austriacki koncern zawarł wieloletnią umowę z Alpine. Jest to dla francuskiego zespołu ważny krok w dążeniu do rywalizacji o mistrzostwo świata.

Cédric Journel, wiceprezes Alpine ds. sprzedaży i marketingu uważa, że razem z BWT będą mogli połączyć siłę w walce ze śladem węglowym na świecie: „Cieszymy się, że możemy ogłosić, że BWT będzie partnerem tytularnym zespołu Alpine przez następne lata. Jako Alpine i BWT jesteśmy wspólnie zgodni, że razem wzmocnimy działanie programów zrównoważonego rozwoju, które mają na celu eliminację jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i razem przekonamy naszych pracowników, partnerów, klientów i fanów na całym świecie do ograniczenia odpadów z tworzyw sztucznych. Równolegle będziemy korzystać z ogromnej globalnej platformy, jaką zapewnia F1, aby wspierać BWT w ich walce z nieuczciwą dystrybucją czystej, bezpiecznej i zdrowej wody pitnej”.

Lutz Hübner, szef marketingu marki BWT na świecie, uważa, że ich obecność w Formule 1 przyczyni się do poprawy jakości środowiska, oraz do wprowadzenia bezemisyjnych wyścigów w przyszłości: „Jesteśmy dumni, że możemy stać się częścią takiego zespołu jak BWT Alpine F1 Team na zasadzie sponsora tytularnego. Z naszą unikalną i opatentowaną technologią uzdatniania wody oraz globalną popularnością marki Alpine, możemy realizować hasło «Zmienić świat – łyk po łyku»”.

„Pierwszym etapem będzie utworzenie stref wolnych od butelek we wszystkich fabrykach alpejskich i na imprezach wyścigowych. Połączymy wspólnie siły dla zwiększenia powszechnej świadomości, a także wspólnie zawalczymy o zrównoważony rozwój. Poza tym BWT od ponad dwóch dekad inwestuje w rozwój membran dla przyszłościowej gospodarki wodorowej. W międzyczasie jesteśmy jednym z wiodących światowych dostawców membran do produkcji ekologicznego wodoru oraz membran do ogniw paliwowych – konwertera energii XXI wieku. Wraz z naszymi nowymi partnerami przyczynimy się do powstania bezemisyjnych wyścigów i zrównoważonej mobilności elektrycznej wykorzystującej ogniwa paliwowe”.

Jednocześnie współpraca z Alpine nie oznacza dla BWT zakończenia współpracy z Sebastianem Vettelem. Niemiecki kierowca posiada osobną umowę z BWT, która obowiązuje do tej pory, co jest widoczne w logotypach firmy, które widnieją na ubraniach z ostatniej kolekcji odzieżowej czterokrotnego mistrza świata.

Źródło: Z wykorzystaniem informacji prasowej Alpine

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze