Jak poinformowała szefowa zespołu Formuły 1 Williams Claire Williams, pięcioletnia umowa z marką napojów alkoholowych Martini nie zostanie przedłużona i dobiegnie końca z końcem tego roku.
Martini miało podjąć negocjacje z Williamsem w sprawie przedłużenia umowy, a nawet z innymi zespołami F1, lecz właściciel marki – grupa Bacardi – podjęła decyzję o wycofaniu się ze sportu. Logo Martini pojawiło się na samochodach Williamsa w 2014 roku i było widoczne w F1 po raz pierwszy od 1979 roku.
„Rozmawialiśmy na temat przedłużenia współpracy na kolejne lata”
– powiedziała Williams. „Obie strony by tego chciały, lecz grupa Bacardi poinformowała nas o zamiarze całkowitego wycofania się z Formuły 1 po zakończeniu obecnego kontraktu”
.
Martini świętuje w tym roku swoje 50-lecie zaangażowania w wyścigi samochodowe. O ile szczegóły kontraktu z Williamsem nie zostały ujawnione, sugeruje się, że jego kwota była całkowicie nieadekwatna do statusu sponsora tytularnego. Williams potwierdziła, że zespół znajduje się w stabilnej sytuacji finansowej.
Źródło: motorsport.com
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.