Nowe oblicze Williamsa i synergia z Komatsu

Williams pokazał światu oklejenie, które zostanie umieszczone na tegorocznej konstrukcji stajni z Grove – FW46. To jednak nie jedyna ważna informacja dostarczona dzisiaj przez Brytyjczyków.

Prezentacja miała miejsce w nowojorskim sklepie Puma, aby uczcić rozpoczęte właśnie partnerstwo zespołu z marką odzieżową, która od tego roku będzie ubierać pracowników oraz kierowców Williamsa. Kolory widoczne na oklejeniu są inspirowane zwycięskimi modelami FW10 Nigella Mansella i Keke Rosberga aż po FW19 Jacquesa Villeneuve'a. 

„Chcemy wykorzystać impet z zeszłego sezonu” – podkreślił James Volwes. „Mamy w składzie Alexa i Logana, którzy są w stanie konsekwentnie walczyć o punkty, jednocześnie pomagając nam w rozwoju na przyszłość”.

„Odkąd dołączyłem do Williams Racing rok temu, widziałem, jak ten zespół wspólnie pokonał wiele wyzwań i zajął siódme miejsce w mistrzostwach konstruktorów, co oznaczało wiele dla wszystkich zaangażowanych. Pokazaliśmy również światu, że budujemy fundamenty do dalszego rozwoju”.

„Będziemy nadal wzmacniać zespół zarówno na torze, jak i poza nim, ulepszając naszą infrastrukturę, inwestując w naszych ludzi i przyciągając fantastycznych nowych partnerów, takich jak Komatsu”.

Ten japoński gigant produkujący i sprzedający m.in. sprzęt budowlany i górniczy był związany z Williamsem w latach 80. i 90., kiedy zdobywali swoje największe sukcesy. Teraz znów Komatsu staje się częścią historii ekipy, której rozwój w ciągu ubiegłego sezonu był imponujący. Obie strony liczą na ponowne zajście na sam szczyt Formuły 1.

„Nasze partnerstwo z Williams Racing jest zgodne z misją Komatsu polegającą na tworzeniu wartości poprzez innowacje produkcyjne i technologiczne, aby zapewnić zrównoważoną przyszłość, w której ludzie, firmy i nasza planeta mogą się razem rozwijać” – przyznał Hiroyuki Ogawa, dyrektor generalny Komatsu.

Galeria:

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze