Jako następstwo skarg kierowców dotyczących bezpieczeństwa po piątkowych treningach, FIA zdecydowała się usunąć specjalne krawężniki, które były umieszczone po wewnętrznej zakrętu Raidillon.
Przed weekendem wyścigowym w Belgii, doinstalowano specjalne podwyższone krawężniki w górnej części sekcji w celu powstrzymania kierowców przed ścinaniem zakrętu i uzyskania dzięki temu przewagi.
Po piątkowych treningach zdecydowano się na usunięcie wspomnianych krawężników, o czym poinformowano zespoły. Sędziowie jednak nadal będą baczniej przyglądać się tej sekcji, by upewnić się, że kierowcy nie będą starali się uzyskać przewagi niezgodnej z regulaminem.
Dyrektor wyścigowy FIA, Charlie Whiting powiedział, że wielu zawodników wyraziło swoje obawy wobec tej sekcji, ponieważ nie byli oni w stanie dokładnie ocenić swojej pozycji na wejściu w szykanę.
Dodatkowo na odcinku 10 metrów za zakrętem La Source usunięto nierówności, by kierowcy mogli w łatwiejszy sposób powrócić na linię wyścigową po wyjeździe na wyasfaltowane pobocze.
Źródło: gpupdate.net
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.