Wypowiedzi po piątku w Monte Carlo

Na mecie ostatniego dzisiejszego odcinka czołowi kierowcy Rajdu Monte Carlo opowiedzieli o swojej jeździe.

Sébastien Ogier (P1)

„Toczymy niesamowitą walkę z Krisem, on jedzie świetnie. Jestem zadowolony z mojego dnia. Popełniłem małe błędy, a teraz wydaje mi się, że mam kapcia w lewym tyle. Mimo to jestem szczęśliwy, to był dobry dzień”

Kris Meeke (P2)

„W ostatnim odcinku musi być coś, co tylko Seb zna! Wychował się 3 kilometry stąd, więc cieszę się, że mogłem mu oddać zwycięstwo tutaj. Nie znalazłem odpowiedzi na jego czas. Rajd jest jeszcze długi”

Jari-Matti Latvala (P3)

„Mówię cały czas, że moim planem nie jest walka o zwycięstwo. Jeśli będę w trójcę, to będzie świetnie - to jest moim celem. Jeśli będę miał pewność siebie, to będę cisnąć, a jeśli nie, odpuszczę”

Andreas Mikkelsen (P4)

„Na OS7 obróciłem się przy dużej prędkości. Próbuję odbudować swoją pewność siebie. To powoli wraca”

Thierry Neuville (P5)

„Ten odcinek był straszny dla trakcji samochodu. Wybraliśmy złe opony. Ważne, że nadal tutaj jesteśmy”

Mads Østberg (P6)

„To był dobry dzień. Włożyliśmy dużo pracy w to, żeby wszystko dobrze działało. Jestem zadowolony, że jedziemy bez żadnych problemów. Znaleźliśmy dobre ustawienia i mamy odpowiedni system notatek. Lubimy wyzwania”

Dani Sordo (P7)

„Musimy spróbować coś zmienić, aby poprawić ustawienia samochodu. Po południu mieliśmy miękkie opony i nie miałem dobrego czucia”

Stéphane Lefebvre (P8)

„To był dobry początek dla nas, ale już myślimy o kolejnym dniu. Straciliśmy 5 sekund i musiałem zresetować głowę, żeby znaleźć odpowiedni rytm. Na OS7 byłem piąty, ale przy okazji uszkodziłem stabilizator i musiałem przyjąć karę za jego naprawę na dojazdówce. Więcej czasu straciłem na OS8, gdzie wyjechałem na pole. Czas przeanalizować drugą pętlę, zanim jutro wyjedziemy na trasę!”

Bryan Bouffier (P9)

„To typowe Monte. Musisz wiedzieć, gdzie naciskać, a gdzie spuścić nogę z gazu. To mój pierwszy rajd z nowym pilotem i dopiero się docieramy. Testy to za mało. Jest coraz lepiej i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze przyspieszyć”

Ott Tänak (P10)

„Wypadłem z drogi po cięciu przy dużej prędkości. Straciłem tył samochodu. Obróciłem się, wpadłem do rowu i miałem rolkę. Wybiliśmy szybę, ale nie jest tak źle. Gorzej, że straciliśmy tylny spojler, bo mamy problem z prowadzeniem się auta”

Hayden Paddon

„Monte o sobie przypomina. Wstyd, że wypadliśmy, ale to jest lekcja dla nas. To był bardzo wolny prawy zakręt na lodzie, na oponach przeznaczonych do suchego asfaltu i tylko delikatnie dotknąłem drzewa na wyjściu z tego zakrętu. Wszystko działo się w zwolnionym tempie, ale uszkodziliśmy koło i nie mogliśmy kontynuować jazdy. Wykonany pracę domową i powrócimy do rywalizacji jutro. Mamy jeszcze wiele rzeczy do nauczenia w tym wyjątkowym rajdzie”

Robert Kubica

„Samochód był w połowie na drodze, w połowie w rowie. Później na dodatek Elfyn Evans też miał problem w tym zakręcie. Uderzył nam w prawy tył, krzywiąc zawieszenie i auto ześlizgnęło się jeszcze bardziej do rowu, zatrzymując się na drzewie, także ten dzień można uznać naprawdę za niefortunny, jestem rozczarowany, bo chwilę wcześniej pomyślałem sobie, że nie będzie aż tak źle, a już zakręt później tak się złożyło, że było jeszcze więcej lodu i byliśmy pasażerami. Przy 25 km/h nic nie mogliśmy zrobić”

Źródło: wrc.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze