menu ŚwiatWyścigów.pl
  • F1
    • Aktualności
    • Podsumowania
    • Wypowiedzi
    • Wyniki
    • Klasyfikacje
  • Jednomiejscowe
    • IndyCar
    • Formuła E
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • W Series
  • Długodystansowe
    • WEC
    • IMSA
    • ELMS
  • GT
  • DTM
  • Moto
  • PL
  • Rajdy
    • WRC
    • W2RC
  • Inne
  • Artykuły
    • Felietony
    • Zrozumieć wyścigi
    • Historia
    • Recenzje
    • Wywiady ŚW
  • JohnnyBet

Pierwsze kroki kierowców wyścigowych

Zrozumieć wyścigi
28 lipca 2010
Informacja prasowa
Pierwsze kroki kierowców wyścigowych

Podczas VERVA Street Racing, która odbędzie się 21 sierpnia w Warszawie, młodzi pasjonaci sportów motorowych marzący o karierze w tej dyscyplinie, będą mieli niepowtarzalną okazję zobaczyć na własne oczy najszybsze samochody z najpopularniejszych serii wyścigowych na świecie.

Czytaj więcej...

Mój pierwszy raz...

Felietony
28 lipca 2010
Marcin Kucza
Mój pierwszy raz...

Od razu przepraszam za wszelkie skojarzenia w tytule. Spieszę wyjaśnić, że mam na myśli tak znaczące wydarzenie, jakim jest to, że prawdopodobnie po raz pierwszy w życiu mam dokładnie takie same poglądy na pewną kwestię jak starszy pan "trzęsący" Formułą 1. Jak pewnie się domyślacie chodzi o cały czas gorącą sprawę tzw. poleceń zespołowych.

Czytaj więcej...

Kim u licha są?: Yokohama

Zrozumieć wyścigi
26 lipca 2010
Tomasz Kubiak
Kim u licha są?: Yokohama

Yokohama to wyłączny oficjalny dostawca ogumienia dla WTCC. Japońska firma zastąpiła na tym miejscu francuską Michelin w 2006 roku. W Algarve, firma świętowała swój setny wyścig w WTCC.

Czytaj więcej...

O zwycięstwie Ferrari i poleceniach zespołu

Felietony
26 lipca 2010
Tomasz Kubiak
O zwycięstwie Ferrari i poleceniach zespołu

Ferrari odniosło swoje drugie zwycięstwo w sezonie w dość kontrowersyjnych okolicznościach. Polecenia zespołowe, wezwanie Ferrari przed sędziów, niezbyt wylewna konferencja prasowa, 100 tysięcy Euro kary. Tak być nie powinno. Formuła 1 to jest sport, a sport to rywalizacja. Jednak rywalizacja ma różne oblicze.

Czytaj więcej...

Renault przedstawia nowe oblicze toru Silverstone

Zrozumieć wyścigi
08 lipca 2010
Informacja prasowa
 Renault przedstawia nowe oblicze toru Silverstone

Zmiany, które w ten weekend czekają na kierowców na torze Silverstone, wymagają od Teamu Renault bardzo intensywnych przygotowań. Tor jest teraz dłuższy o 745 metrów i czas jednego okrążenia wyniesie około 90 sekund, czyli o 10 sekund więcej niż w zeszłym roku. Przez ostatnie kilka miesięcy inżynierowie teamu Renault przeprowadzili setki symulacji, których celem było przygotowanie samochodów do czekających na nie wyzwań.

Czytaj więcej...

Zwycięstwa to nie wszystko - czyli dlaczego Yvan Muller prowadzi

Felietony
06 lipca 2010
Tomasz Kubiak
Zwycięstwa to nie wszystko - czyli dlaczego Yvan Muller prowadzi

Nowy system punktacji miał promować zwycięzców wyścigów w klasyfikacji generalnej. Dlaczego więc Yvan Muller prowadzi? Tarquini wygrał 4 razy, Priaulx 3, a Muller tylko 2. Jednak Tarquini i Priaulx są za Mullerem w klasyfikacji. Zobaczmy, dlaczego.

Czytaj więcej...

Jak uzyskać optymalne wyniki w Montrealu?

Zrozumieć wyścigi
08 czerwca 2010
Informacja prasowa
 Jak uzyskać optymalne wyniki w Montrealu?

Tor im. Gillesa Villeneuve'a w Montrealu jest jednym z najbardziej niezwykłych obiektów, na jakich odbywają się wyścigi Formuły 1. Długie proste oraz wolne szykany otoczone groźnymi, betonowymi barierami sprawiają, że ma on wiele wspólnych cech z torem ulicznym w Monako oraz obiektem w Monzy. Wyjątkowa charakterystyka toru stawia trudne wyzwania przed technikami, którzy pracują nad ustawieniami samochodu.

Czytaj więcej...

Pseudo spece od F1...

Felietony
04 czerwca 2010
Damian Wlazeł
Pseudo spece od F1...

Nurtuje mnie to od dawna, skąd się tacy ludzie biorą? Wpadają na obojętnie jakie poważne forum o Formule 1 i zaczynają wypisywać głupoty, bez przeczytania czegokolwiek co wcześniej zostało napisane. Przecież na połowie for już dawno poruszano, tematy o takiej tematyce. A najgorsze jest to, że im się po prostu nie chce szukać, a zdobywanie wiedzy polega na szukaniu i jeszcze raz szukaniu.

Czytaj więcej...

Renault F1 Team odczarowuje zakręt numer 8

Zrozumieć wyścigi
25 maja 2010
Informacja prasowa
Renault F1 Team odczarowuje zakręt numer 8

Jeśli zaczniemy rozmawiać z kierowcą wyścigowym o torze Istanbul Park, prędzej lub później usłyszymy od niego o zakręcie numer 8. Jest to wyjątkowy wiraż, który cieszy się bardzo złą sławą. Większość kierowców wchodzi na jego nierówną powierzchnię z prędkością 260 km na godzinę i wraz z samochodem zostają poddani ogromnemu przeciążeniu. Szybkie pokonanie zakrętu wymaga optymalnego ustawienia pojazdu oraz mistrzowskich umiejętności za kierownicą.

Czytaj więcej...

Renault przedstawia sekrety kierownicy samochodu Formuły 1

Zrozumieć wyścigi
13 maja 2010
Informacja prasowa
Renault przedstawia sekrety kierownicy samochodu Formuły 1

Mierząca niemal kilometr główna prosta na torze w Barcelonie jest jednym z najdłuższych odcinków na torach wyścigowych tego sezonu. Samochód pokonuje ten dystans w 11,5 sekundy, co jest bardzo długim czasem jak na standardy Formuły 1.

Czytaj więcej...

Strona 64 z 65

  • start
  • «
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • »
  • koniec

Więcej wiadomości

  • Poważny wypadek Pola Espargaró w treningu MotoGP w Portugalii
    MotoGP

    Poważny wypadek Pola Espargaró w treningu MotoGP w Portugalii

  • Wolff porównuje karę Alonso do GP Abu Zabi 2021
    F1/Wypowiedzi

    Wolff porównuje karę Alonso do GP Abu Zabi 2021

  • Pirelli zainteresowane dostarczaniem opon do F1, F2 i F3
    F1/Aktualności

    Pirelli zainteresowane dostarczaniem opon do F1, F2 i F3

  • Inter Europol Competition powalczy o tytuły w ELMS
    ELMS

    Inter Europol Competition powalczy o tytuły w ELMS

  • Porsche nie dołączy do stawki Formuły 1 w 2026 roku
    F1/Aktualności

    Porsche nie dołączy do stawki Formuły 1 w 2026 roku

  • Wolff potwierdza zmianę kierunku rozwoju Mercedesa W14
    F1/Wypowiedzi

    Wolff potwierdza zmianę kierunku rozwoju Mercedesa W14

ŚwiatWyścigów.pl na Facebooku

ŚwiatWyścigów.pl

Redakcja

Tomasz Kubiak
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Kamil Topczewski
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki
Gabriela Skoczylas
Zuzanna Kurek
Adrian Kleć
Julia Trusewicz
Bartosz Przyborowski
Kamil Niewiński
Mateusz Mrówczyński
Jakub Fornagiel

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki
Patronite

Partnerzy

rally and race cyrkf1

serwis@swiatwyscigow.pl
facebook twitter instagram Postaw mi kawę na buycoffee.to
© 2009-2023 ŚwiatWyścigów.pl