Nowe krawężniki mają powstrzymać ścinanie na Red Bull Ringu

Na torze Red Bull Ring zainstalowano nowe krawężniki, które w teorii mają przyczynić się do zmniejszenia nadużyć limitów toru podczas tegorocznego Grand Prix Austrii.

Nowe krawężniki były częścią większych zmian na obiekcie, które obejmowały m.in. położenie nowej nawierzchni na całej jego długości. Nowe, o 25-milimetrowym nachyleniu oraz wysokie, 100-milimetrowe krawężniki zobaczymy w pierwszym, drugim, trzecim i ósmym zakręcie.

Nowe krawężniki mają również powstrzymać kierowców od poszerzania linii jazdy na wyjściach z zakrętów – w pierwszym i drugim zakręcie umieszczone zostały negatywnie nachylone oraz wysokie, 50-milimetrowe krawężniki, trzeci zakręt ma jedynie negatywnie nachylone krawężniki, a w ostatnich pięciu zakrętach zobaczymy podwójne krawężniki o nachyleniu 50 mm.

Przy okazji poszerzone zostały również pobocza w pierwszym, drugim i ósmym zakręcie.

Źródło: f1fanatic.co.uk

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze