Włoski zespół Scuderia AlphaTauri wybrał targi mody New York Fashion Week jako miejsce prezentacji swoich barw na sezon 2023, które przywdzieje nowy model AT04.
Podobnie jak macierzysty zespół Red Bull Racing, AlphaTauri zorganizowała swoją prezentację w Stanach Zjednoczonych. Nie miało to jednak związku z nowym partnerem ekipy, a debiutem marki odzieżowej AlphaTauri na tamtejszym rynku. Tradycyjnie już, tłem dla prezentacji samochodu była nowa kolekcja marki na okres jesienno-zimowy, która wejdzie do sprzedaży w lipcu, a sami zawodnicy wcielili się w rolę modeli.
„Jak wiemy, Formuła 1 cieszy się dużym wzrostem popularności [w Stanach Zjednoczonych] w ostatnich kilku latach, między innymi ze względu na Netflixa i media społecznościowe”
– powiedział szef zespołu Franz Tost. „Dlatego jest niezmiernie ważne, abyśmy kontynuowali wzrost na tym rynku i dlatego cieszę się, że mogliśmy zaprezentować nasze malowanie na sezon 2023 w Nowym Jorku, aby wyrazić swoje uznanie dla amerykańskiej publiczności. Myślę, że to wspaniale, że AlphaTauri mogła pokazać przy okazji swoją kolekcję, bo po raz pierwszy będą sprzedawać ubrania w Ameryce”
.
Zespół zachował swoją biało-granatową kolorystykę. Na samochodzie pojawiły się jednak czerwone akcenty, będące tłem dla logotypu nowego na ten sezon sponsora ekipy – koncernu PKN Orlen.
Na swój trzeci sezon w ekipie pozostanie Yuki Tsunoda, a dołączy do niego były mistrz świata Formuły E Nyck de Vries, dla którego będzie to pierwszy pełny sezon w Formule 1.
- Galeria:
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.