Dunlop i Eurosport przypomną Wielkie Momenty sportu motorowego

Dunlop, jeden z najbardziej utytułowanych producentów opon w historii 24-godzinnego wyścigu Le Mans, oraz Eurosport, wiodący ogólnoeuropejski nadawca programów sportowych, zrealizują wspólną kampanię „Great Fightbacks – Wielkie Momenty sportu motorowego”, nawiązującą do najbardziej emocjonujących wyścigów w historii sportu motorowego. Fani poznają sylwetki kierowców i motocyklistów, którzy wykazali się największym charakterem, determinacją i wytrwałością w walce o powrót na szczyt.

Premierowe odcinki zostaną wyemitowane przez kanał Eurosport w 54 krajach już w listopadzie. W tym samym czasie zadebiutuje też nowa kampania reklamowa Dunlopa.

W pierwszym odcinku miłośnicy sportów motorowych poznają niewiarygodną historię dwukrotnego mistrza świata Marca Márqueza, który podczas wyścigu GP Portugalii w klasie 125 w 2010 roku zdołał awansować z ostatniego miejsca na pierwsze. Márquez popisał się wtedy nie tylko fenomenalnym awansem z ostatniej pozycji po upadku w rundzie rozgrzewkowej, ale dowiódł też, że posiada talent na miarę supergwiazdy. Historia ta zostanie wyemitowana przed finałem sezonu MotoGP.

Drugi odcinek będzie poświęcony emocjonującym zmaganiom zespołu Jota w 24-godzinnym wyścigu na Le Mans w kategorii LMP2 w sezonie 2014, gdzie walka o zwycięstwo rozegrała się dosłownie w ostatnich minutach. Jego emisja, 21 listopada, poprzedzi rundę finałową Mistrzostw Świata FIA Endurance w Bahrajnie.

Prezentowane wydarzenia są zarówno istotną częścią historii sportów motorowych, jak i marki Dunlop, która już od ponad 125 lat odgrywa ważną rolę w wyścigach, dostarczając opony zespołom i pomagając kierowcom oraz motocyklistom osiągać spektakularne wyniki na torach.

„Historie, które opowiemy w nowej serii ‘Great Fightbacks’, przedstawiają wytrwałość, intuicję i determinację, jaką musieli wykazać się najlepsi motocykliści, kierowcy i zespoły świata, aby zwyciężać. Droga do sukcesu jest pełna ekscytujących wyzwań i podobny przekaz towarzyszy też naszej nowej reklamie telewizyjnej” – powiedział Guillaume Carli, szef marketingu opon osobowych Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Prowadzony wspólnie z Eurosportem projekt wpisuje się w filozofię marki Dunlop oraz w zainaugurowaną w tym roku kampanię pod hasłem „Forever Forward”. Jej częścią jest nowa reklama telewizyjna „One second”, której oficjalna premiera odbędzie się na kanale Eurosport w listopadzie . Opowiada ona historię kierowcy, który odwołuje się do doświadczeń życiowych, by dać z siebie wszystko w „jednej sekundzie, która decyduje o wszystkim”.

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze