Szwajcar Mathias Beche dołączy do załogi Inter Europol Competition #34 w najbliższej rundzie serii ELMS. Obok Kuby Śmiechowskiego, pojawi się także Belg Sam Dejonghe. 

Wstępna lista startowa wyścigu WEC w Japonii nie zakłada większych zmian w stosunku do Silverstone. Największą będzie jeden pojazd Rebelliona. 

Do końca roku ORECA zdecyduje na temat programu budowy swojego pojazdu Hypercar. Jeszcze wcześniej, decyzję w tej sprawie podejmie Rebellion. 

Aston Martin poinformował, że jego pojazd Hypercar nie będzie wyposażony w układ hybrydowy. O opóźnieniu decyzji o starcie w tej klasie poinformowało natomiast Porsche. 

Szwajcarski zespół poinformował, że w kolejnych rundach będzie wystawiał tylko jeden prototyp LMP1. Dwa pojazdy pojawią się dopiero pod koniec sezonu. 

Załogi ukarane w niedzielnym wyścigu Silverstone nie kryją oburzenia błędem sędziów. W przypadku Ferrari kara odebrała załodze AF Corse szansę na triumf w klasie GTE-Pro. 

Dwie Toyoty wygrały wyścig WEC na Silverstone. Nieco niespodziewane wyniki miały natomiast rywalizacje w GTE, a przede wszystkim w klasie LMP2. 

Bez większych incydentów przeszły pierwsze dwie godziny walki na torze Silverstone. Katastrofę zaliczyła jednak załoga United Autosports, a sytuację skomplikował deszcz. 

Załoga #13 zajęła ostatecznie drugie, a nie pierwsze miejsce w klasie LMP3 wyścigu w Silverstone. Po rywalizacji sędziowie dopatrzyli się uchybień także w działaniach tej załogi. 

Załoga IDEC Sport #28 wygrała wyścig ELMS na Silverstone. Szereg zwrotów pozwolił załodze prototypu LMP3 #13 na kolejne zwycięstwo w klasie LMP3. 

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race